You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערות א' - דרבי הגביע התל אביבי אדום
חגיגה אדומה בקרית שלום. שחקניות הפועל ת"א חוגגות בסיום (צילום: אור ברנטל)

נערות א' - דרבי הגביע התל אביבי אדום

שחקניות הפועל ת"א זכו בניצחון 2:4 במשחק החוץ מול מכבי ת"א והעפילו לחצי גמר גביע המדינה. היה זה מפגש היסטורי בין הקבוצות במסגרת גביע המדינה

מאת: אורי ברנטל

שלב רבע גמר גביע המדינה לנערות א' יצא אתמול לדרך, כשבמוקד המשחקים נפגשו קבוצות נערות א' של מכבי ת"א והפועל ת"א למשחק דרבי מסקרן, שנערך במתחם מגרשי מכבי ת"א בשכונת קרית שלום. לאחר שבמשחק הליגה בין הקבוצות, שנערך במתחם חודורוב האדום, סיפקו הקבוצות משחק מרתק שהסתיים בתוצאת שוויון 3:3, הפעם צהלו בסיום השחקניות האדומות, שמוצאות את עצמן במרכז טבלת המחוז הדרומי, כשהן מרוחקות 6 נקודות ומשחק עודף ממכבי ת"א - שמדורגת במקום השלישי בטבלה.

אחרי עשרים דקות ללא שערים הכשלה ברחבת מכבי על מלכת השערים האדומה, מאיה רוז, הביאה לפסיקה לבעיטת פנדל, שאותה תרגמה שי דן, מלכת השערים האדומה, לכיבוש שער יתרון 0:1.

בדקה ה-33 הגיעה התגובה הצהובה. שער שכבשה רוני יזרעאלי בבעיטה מהרחבה קבעה את תוצאת המחצית הראשונה - שוויון 1:1.

הפועל ת"א עלתה למחצית השניה ממוקדת ונחושה יותר. בדקה ה-48 שי דן הוכשלה ברחבת מכבי, ניגשה לנקודה הלבנה וכבשה שער שהעניק לקבוצתה יתרון 1:2.

בחלוף שתי דקות בלבד הפועל כבר עלתה ליתרון 1:3. הפעם היה זה התור של אמילי קוטישטנו להבקיע שער מרהיב בבעיטה מצד ימין של הרחבה לצד הנגדי של החיבורים, לאחר שזכתה לבישול קצר מכובשת הצמד, שי דן.

כעבור עשרים דקות שי דן השלימה שלושער, לאחר שבעיטה חופשית של נועה עדיני פגעה במשקוף ודיין השתלטה על הכדור החוזר ודחקה מקרוב.

לקראת הסיום שער שכבשה מלכת השערים הצהובה, ליהי דברהוף בבעיטה מתוך הרחבה, קבעה את תוצאת המשחק - ניצחון 2:4 לזכות הפועל ת"א.

עדכונים ממשחקי החטיבה העליונה של מחלקת הנוער של הפועל ת"א וממשחקי מחלקת הנשים, ניתן למצוא בעמודים של אור ברנטל ברשתות החברתיות:

עמוד הפייסבוק הייעודי של אור ברנטל - מוזמנים ומוזמנות לעקוב. לכניסה לעמוד,לחצו כאן

עמוד האינסטגרם.למעקב, לחצו כאן

ערוץ הווטסאפ,להצטרפות לחצו כאן